Új SUV-modellek a láthatáron: ezekre az autókra vár a fél világ
Beletekintünk a divatterepjárók üveggömbjébe: az előzetes, hivatalosan meg nem erősített híradások alapján a következő években több érdekes új modellre is lehet számítani.
Beletekintünk a divatterepjárók üveggömbjébe: az előzetes, hivatalosan meg nem erősített híradások alapján a következő években több érdekes új modellre is lehet számítani.
Az kocsik 40 százalékkal drágultak, amit messze nem követtek az átlagkeresetek.
Minden szempontból nagy a változás: míg 2015-ben 54 különböző autómárka volt jelen a magyar piacon, tavaly már kilencven.
Havi szinten ezernél több autót így is csak három márka tudott eladni novemberben.
Nincs a jelöltek közt se prémium márka, se sportkocsi, sőt még kínai sem. Úgy tűnik, a mostani helyzetben a racionalitás és egy kis patriotizmus a nyerő.
Nem csoda, hogy bajban vannak a gyártók.
Tíz éve még tizenöt modell volt a német statisztikákban 1000 kiló alatt.
Összesen négy olyan modellt találni, amely listaáron ötmillió forint alatt elvihető.
Az új személyautók zsugorodó magyar piacát uraló Toyota közel ötödével több kocsit adott el tavaly, mint a visszaszorulóban lévő második helyezett Suzuki – a bronzérmes Skoda hatalmasat ugrott előre.
Hatalmas engedményekkel próbálnak szabadulni készleteiktől a márkakereskedők.
Négy jelölt azért villany SUV.
Az év első nyolc hónapjában több mint 150 ezer Tesla Model Y talált gazdára az öreg kontinensen.
A divatnak megfelelően ez is egy SUV lesz.
Újabb mérföldkőnek tekinthető eredményt értek el a tisztán elektromos hajtású gépkocsik.
Éves szinten 70 százalékkal növekedtek a konnektoros autók eladási mutatói.
Ha csodálkozunk, miért vannak dugók, itt a válasz egy része: 28,8 százalékkal nőtt az újonnan forgalomba helyezett autók száma.
2023 első három hónapjában 35,7 százalékkal több új autót vásároltak a horvátoknál, mint egy évvel korábban.
Úgy tűnik, valamit mindkét cég jól csinál.
Az igazán izgalmas fényezéseket a jelek szerint nagyon kevés vásárló meri bevállalni.